صدای مشتری

صداي مشتري و نياز سنجي مخصوص مشتريان محصولات موسسه رازي




 
موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي همواره تلاش دارد تا به صورت مستمر همزمان با بهينه سازي و ارتقاء سطح كيفيت محصولات، رضايت هرچه بيشتر مشتريان را جلب نماييم. لذا در همين راستا خط تلفن مسقيم با نام "صداي مشتري" را از سال 1385 در اداره اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه و  تحت نظارت مستقيم  معاونت تضمين كيفيت موسسه راه اندازي ، و آماده دريافت و پاسخگويي به نظرات، انتقادات و پيشنهادات و شكايات مشتريان مي باشد.  
مشتريان عزيز مي توانند با هر يك از روش هاي ذيل با ما ارتباط برقرار نماييد:

1. پست الكترونيك: پست الكترونيك به آدرس moshtari@rvsri.ac.ir

2 - تماس تلفني:
پيام گير به شماره 34502852 - 026 بصورت 24 ساعته آماده دريافت پيام هاي شفاهي مشتريان عزيز ميباشد

3- ارسال نمابر: در صورتي كه تمايل به طرح كتبي نظرات و انتقادات خود را داشته باشيد، مي توانيد در هر ساعت از شبانه روز با تماس با شماره 34502852 - 026 نسبت به  ارسال نمابر خود اقدام فرماييد.

به منظور پاسخگوئي و امكان برقراري ارتباط سريعتر و بهتر ، اطلاعات تماس خود را شامل، نام و نام خانوادگي، تلفن تماس و آدرس پست الكترونيك، و همچنين اطلاعات موارد پيش آمده را در هريك از روش هاي بالا واضح و مشخص اعلام فرماييد.


                                جهت دانلود راهنما و فرم گزارش پيامدهاي نامطلوب ايمن سازي كليك كنيد . 

طراحی و اجرا : اداره فناوری اطلاعات